Johny Depp + Helena Bohnam Carter + imię Victor + Trupy, tematyka życia i śmierci + fantasy i sci-fi = Tim Burton :)
Wiele osób bulwersuje się, że Burton jest wysoko w rankingu, że robi przeciętniaki lub nie ma Oskara za twórczość. Z moich obserwacji wynika, że Burton nie jest dla każdego. I nie jest wybitnym reżyserem, żeby dostawać full nagród. Burton odzwierciedla w swoich filmach sny, marzenia i uczucia, za co poskromił sobie...
więcejPomimo wielkiego hejtu, który widnieje poniżej (który jest kompletnie z du*y), ja się pytam gdzie jest OSCAR? ten człowiek jest jednym z najlepszych reżyserów na świecie, więc gdzie ta nagroda? ;(
Gdzie ten Burton z lat 80/90?? Jego ostatnie filmy są tragiczne, Alicja w krainie czarów - świetny
materiał, wydawałoby się że idealny dla Burtona, mógł wyjść najlepszy jego film jeśli uchwyciłby
ten oniryzm powieści Carrolla, ale przez nadużycie rzucającego się w oczy CGI i miałki
scenariusz to jedno z...
Tim Burton to mój ulubiony reżyser prawie każdy jego film ma ogromne przesłanie który jest podany w bardzo nie co dzienny sposób i właśnie za to go lubię.Zawsze też zatrudnia świetnych aktorów i strona wizualna jest zawsze na wybitnym poziomie.I w dodatku wszystkie swoje filmy animowane robi moją ulubioną techniką...
Depp jest wielkim aktorem, a Burton to wspaniały reżyser, nic więc dziwnego, że razem pracują. Od momentu kiedy Johnny zagrał po raz pierwszy w filmie Burtona "Edward Nożycoręki" przyznać trzeba, że jego kariera nabrała tempa.
W pewnym przypadku Nożycoręki i fabryka czekolady zasługują razem na 9 za te wszystkie...
Przedstawcie wasz ranking filmów Burtona. Poniżej przedstawiam mój własny. Niestety nie widziałem jeszcze wszystkich jego dziel, więc będzie on trochę niepełny:
1) Edward nożycoręki
2) Duża ryba
3) Vincent
4) Batman I i II
5) Frankenweenie
6) Pee Wee's Big Adventure
7) Ed Wood
Oczywiscie to, że Ed Wood...
Bardzo proszę Was o pomoc. Chcę zanalizować na trzech wybranych przykładach (filmach bądź animacjach, nieistotne) zjawisko groteski u Tima Burtona. Które filmy według Was będą do tego najodpowiedniejsze? Gdzie znajdę największe nagromadzenie groteski, przerysowania, czarnego humoru? Mam już pewne typy, ale chciałabym...
więcej1. Edward Nożycoręki------9/10
2. Powrót Batmana---------8/10
3. Gnijąca panna młoda----8/10
4. Jeździec bez głowy-----8/10
5. Vincent----------------7/10
6. Sweeney Todd-----------7/10
7. Batman-----------------5/10
8. Duża ryba--------------5/10
9. Planeta małp-----------5/10
10. Marsjanie...
Kto zrobił lepsze przygody Batmana???
Bierzemy pod uwagę wszystkie dotychczasowe części i całokształt.
Do kogo z tych dwóch panów należy Batman???
Zbieram głosy.
ps: ODPOWIEDŹ PISZEMY !!!NA POCZĄTKU WYPOWIEDZI!!! i tylko 1 RAZ!!!
to swietny rezyser. stworzyl mase kultowych filmow. naprawde jest swietny
ale zaczalem ogladac reboot planety malp i powiem szczerze, ze to jedyny czlowiek, ktory naprawde spier..lil planete malp
jest chyba ze 14 filmow pelnometrazowych i pare seriali, w niektorych sa slabi aktorzy, slabi rezyserzy, wiekszosc ma g......
Tim Burton to człowiek o niezwykłej wyobraźni. Niestety, Oscary dostają tylko filmy, których nikt nie rozumie, ale wszyscy udają, że kapują.
Zasady:
1) Każda postać zaczyna z 30 punktami
2) W jednym poście możemy "uratować" i "zabić" po jednej postaci
3) Przy "ratowanej" postaci piszemy SAVE i dodajemy 2 punkty natomiast przy "zabijanej" postaci piszemy KILL i odejmujemy 2 punkty. W chwili gdy bohater uzbiera 60 punktów idzie do Hall of Fame a gdy liczba...
a nie tylko na Johnnym Deppie się trzyma. Wie, że ten duet(znakomity to fakt, ale...) jest lubiany i przynosi zyski, wykorzystuje to i robi 6 już chyba film z Deppem.
Ciekawe czy to co piszą to prawda odnośnie drugiej części Beetlejuicea, Dumbo i Rodziny Adamsów. Ponoć Adamsowie mają powstać w animacji lalkowej oraz film będzie czarno biały. Na temat Beetlejuicea mówią, że się wycofuje. Co do Dumbo jeśli to będzie animacja a jestem pewny, że będzie to pewnie też lalkowa.
Trafiłam na listę 7 filmów, które powinny spodobać się większości widzów (http://www.gosiarella.pl/2016/11/Tim-Burton.html) - w większości zgadzam się z tym wyborem. Edward Nożycoręki, Gnijąca Panna Młoda i Żukosoczek to moi ulubieńcy, a wy co polecilibyście obejrzeć osobie, która dopiero zaczyna przygodę z Burtonem?
że miał on w 86 kręcić remake Muchy. Jednak zrobił to Cronenberg, i jak myślicie jakby wyszła "Mucha" według Burtona? O ile pomysł ciekawy i chętnie bym to zobaczył to jednak miałbym pewne obawy, że wyszłoby to.. głupawo.
Jak wy sądzicie?
Mam na myśli np. jaką książkę, albo jakim malarzem, czy obrazem zainspirowany film
chcielibyście zobaczyć w reżyserii tego pana.
Ja osobiście byłabym ciekawa którejś książki, nowelki, lub opowiadania Neila Gaimana w
reżyserii Tima - panowie są dosyć zbieżni.
Nie miałabym też nic przeciwko zobaczeniu "Upiora...